Întrebări Frecvente
Sunt produsele profesionale mai eficiente decat cele pe care le găsim pe rafturile supermarket-urilor?
Sunt produsele profesionale mai eficiente decat cele pe care le găsim pe rafturile supermarket-urilor?
Desigur! Există câteva motive care demonstrează că produsele profesionale sunt mai eficiente decât cele de pe rafturile supermarketurilor. Produsele profesionale sunt adesea asociate cu rezultate de calitate superioară și satisfacția clienților. Ele sunt dezvoltate și testate în colaborare cu hairstylisti, esteticieni și alți profesioniști, care aduc cu ei expertiză și experiență în alegerea celor mai potrivite produse pentru diverse nevoi. Această experiență și colaborare contribuie la dezvoltarea de produse eficiente și de încredere.
Merită să investesc în alegerea unui produs de îngrijire profesional?
Merită să investesc în alegerea unui produs de îngrijire profesional?
Produsele de îngrijire profesionale pot fi mai economice pe termen lung. Datorită concentrării și eficienței lor, vei avea nevoie de cantități mai mici pentru a obține rezultatele dorite. Astfel, chiar dacă produsele de îngrijire profesionale pot avea un preț mai ridicat în comparație cu cele de pe rafturile supermarketurilor, ele oferă rezultate mai bune pe termen lung și pot contribui la economisirea banilor în timp.
Ce este diferit în formula produselor de îngrijire profesională?
Ce este diferit în formula produselor de îngrijire profesională?
Produsele de îngrijire profesională sunt dezvoltate și testate de specialiști din domeniu, care aduc expertiză și cunoștințe avansate în crearea formulărilor. Acestea pot conține ingrediente de înaltă calitate și concentrații mai mari de substanțe active, ceea ce le conferă puterea de a rezolva mai eficient diverse probleme de îngrijire a pielii, părului sau a altor zone ale corpului.
Cum aleg produsele potrivite pentru îngrijirea părului meu?
Cum aleg produsele potrivite pentru îngrijirea părului meu?
Pentru a alege produsele potrivite pentru îngrijirea părului tău, este recomandat să ții cont de tipul părului și nevoile specifice ale acestuia. Te invităm să accesezi site-ul www.probeauty.ro și să consulți informațiile detaliate despre fiecare produs, descrierea, ingredientele, modul de utilizare și recenziile de la alți utilizatori. Este important să acorzi atenție recomandărilor și specificațiilor potrivite pentru tipul tău de păr (cum ar fi părul normal, gras, uscat, cu vârfuri despicate etc.).
Cum pot beneficia de ajutor suplimentar în alegerea produselor potrivite pentru mine?
Cum pot beneficia de ajutor suplimentar în alegerea produselor potrivite pentru mine?
Dacă ai nevoie de ajutor în alegerea produselor potrivite, live chat-ul de pe site-ul nostru poate fi o resursă utilă. Specialistul ProBeauty online iți poate oferi sfaturi personalizate, în funcție de nevoile tale și de informațiile pe care le furnizezi despre părul tău. Împreună cu acesta, vei putea identifica produsele care să răspundă cel mai bine cerințelor tale și să obții rezultatele dorite în îngrijirea părului.
Indiferent de prețul sau marca produselor, este important să optați pentru o îngrijire personalizată și corectă.
Cum mă poate ajuta un aparat profesional în rutina zilnică de coafare a părului?
Cum mă poate ajuta un aparat profesional în rutina zilnică de coafare a părului?
Aparatele profesionale sunt proiectate să ofere performanțe excelente și rezultate de calitate superioară. Fie că este vorba despre un uscător de păr, o placă de îndreptat sau un ondulator, acestea sunt echipate cu tehnologii avansate și materiale de înaltă calitate care îți permit să obții coafuri profesionale în confortul propriei case.
Care este durata de viață a unui aparat profesional?
Care este durata de viață a unui aparat profesional?
Aparatele profesionale disponibile pe site-ul nostru, Babyliss Pro, Wahl, Moser și nu numai, sunt selectate cu atenție pentru a asigura o durabilitate ridicată și o calitate superioară. Acestea sunt construite pentru a rezista la utilizare frecventă și pentru a-ți oferi o experiență de lungă durată în utilizarea lor.
De ce trebuie să folosesc un produs cu protecție termică înainte de utilizarea unui aparat profesional de coafat?
De ce trebuie să folosesc un produs cu protecție termică înainte de utilizarea unui aparat profesional de coafat?
Aparatele profesionale sunt adesea dotate cu tehnologii care protejează părul împotriva daunelor termice și reduc efectele negative asupra firului de păr. Este necesar, totuși, să folosiți un produs cu protecție termică înainte de utilizarea unui aparat profesional de coafat pentru a proteja părul împotriva daunelor cauzate de căldură. Acest produs formează o barieră între păr și căldură, reducând efectele negative și minimizând riscul de deteriorare, deshidratare și rupere a firului de păr.
În ce țări livrați?
În ce țări livrați?
Site-ul ProBeauty.ro livrează comenzi doar pe teritoriul României. Pentru a plasa o comandă în Ungaria, accesează site-ul: www.probeauty.hu
De asemenea, pentru comenzi internaționale, accesați site-ul: ProBeauty.com
Produsul comandat nu corespunde descrierii de pe site. Ce pot face în acest caz?
Produsul comandat nu corespunde descrierii de pe site. Ce pot face în acest caz?
În cazul putin probabil al unei erori de livrare, dacă ai primit un produs ce nu este conform comenzii, poți face retur în termen de 14 zile. Este necesar să semnalezi această eroare prin completarea Formularului de Retur din contul de utilizator. În termen de 24 - 48 ore de la completarea acestuia, un agent Urgent Cargus, Sameday sau FAN Courier te va contacta pentru a stabili datele preluării produsului. De asemenea, va trebui să ambalezi produsul/ produsele în condiții cât mai apropiate de cele în care l-ai primit.
Trebuie să-mi creez cont ca să fac o comandă?
Trebuie să-mi creez cont ca să fac o comandă?
Pentru plasa o comandă, este obligatoriu să introduci o adresa de email. În baza adresei de email, un cont ți se va crea automat. Există mai multe opțiuni de logare în contul personal de pe site, astfel încât procesul să fie cât mai ușor. Logarea se poate face prin cod de acces primit pe email, prin setarea unei parole sau prin autentificare prin contul de Facebook sau Google. Astfel te vei bucura de cadouri surpriză, poți urmări statusul comenzii plasate, iar datele introduse pentru facturare și livrare vor rămâne salvate în contul tău pentru viitoare comenzi.
Cum pot să mă abonez/ dezabonez de la newsletterul ProBeauty?
Cum pot să mă abonez/ dezabonez de la newsletterul ProBeauty?
Te poți abona la newsletter din pagina principală a site-ului nostru, în secțiunea de la finalul paginii. În momentul în care nu mai dorești să primești vești de la noi pe email, poți accesa ultimul newsletter primit și să apeși butonul de ”Dezabonare”. Această acțiune te va duce într-o pagină nouă, unde e nevoie de confirmarea ta pentru a întrerupe acest serviciu.
De unde pot cumpăra produsele din oferta ProBeauty?
De unde pot cumpăra produsele din oferta ProBeauty?
Poți cumpăra produsele din oferta noastră vizitându-ne într-unul din cele 16 magazine ProBeauty din România. Sau poți comanda online produsele pe care ți le dorești, direct de pe site-ul www.proBeauty.ro .
Cum pot intra în legătură cu ProBeauty?
Cum pot intra în legătură cu ProBeauty?
Ne poți scrie în Formularul de Contact, în caseta de chat de pe site-ul nostru, la adresa de email office@probeauty.ro sau ne poți suna la numărul de telefon: +40 772 044 605.
Unde sunt magazinele fizice?
Unde sunt magazinele fizice?
Dacă dorești să ne vizitezi în unul dintre cele 16 locații în România, te așteptăm de luni până duminică în:
- Brasov - Strada Zaharia Stancu nr. 1, in Coresi Shopping Resort, Telefon: 0772264368
- Bucuresti Mega Mall - Bd. Pierre de Coubertin; nr. 3-5, Telefon: 0773335995
- Bucuresti ParkLake - Bd. Liviu Rebreanu , nr. 4, Telefon: 0771572155
- Bucuresti Regina Maria - Bd. Regina Maria nr.2, Telefon: 0784291189
- Iasi - Bd. Tudor Vladimirescu ,nr. 113, Telefon: 0773339647
- Timisoara - Str. Calea Sagului nr.100, Telefon: 0771428456
- Timisoara Iulius - Str. Consiliul Europei Nr. 2 in incinta Iulius Mall, Telefon:0784291183
Pentru lista extinsă și programul specific fiecărei locații, te așteptăm pe pagina Magazinele Noastre.
Un produs comandat lipsește din coletul primit. Ce pot face?
Un produs comandat lipsește din coletul primit. Ce pot face?
Deși împachetăm fiecare colet cu grijă și atenție, uneori, pot exista erori în sistemul nostru. Totuși, o dată ce ne suni la numărul +40 772 044 605 sau ne trimiți un mail la adresa office@probeauty.ro, vom reveni cât mai curând posibil cu soluțiile necesare rezolvării problemei.
Nu am primit mail de confirmare a comenzii. Ce pot face?
Nu am primit mail de confirmare a comenzii. Ce pot face?
Entuziasmul unei noi comenzi ale produselor preferate, uneori, poate strecura câteva greșeli. În acest caz, te rugăm să verifici dacă adresa de e-mail introdusă este cea corectă. Dacă dorești să verificăm împreună datele comenzii, te rugăm să ne contactezi la +40 772 044 605 sau să ne trimiți un mail la adresa office@probeauty.ro.
De asemenea, ține cont și de faptul că, dacă alegi să depui o comandă dintr-un cont ProBeauty, reintroducerea datelor de livrare/ facturare se va face automat.
Cum pot modifica sau anula o comanda?
Cum pot modifica sau anula o comanda?
Comenzile se pot modifica sau anula în termen de 30 de minute de la plasare, fără niciun cost adițional. În cazul în care comanda a fost plasată dintr-un cont ProBeauty, accesează secțiunea Comenzile mele - Detalii comandă și apăsați butonul de Anulare Comandă/Modificare comanda.
Dacă te-ai răzgândit și nu ai cont de utilizator, te rugăm să ne apelați la +40 772 044 605 sau să ne anunțați la adresa office@probeauty.ro.
Cum pot trimite o sesizare?
Cum pot trimite o sesizare?
Dacă dorești să ne trimiți o sesizare sau plângere legată de produsele comercializate sau serviciile oferite, te rugăm să ne contactezi telefonic la numărul +40 772 044 605 sau la adresa office@probeauty.ro. Vom reveni cu o rezoluție finală în cel mai scurt timp posibil.
Unde pot vedea statusul comenzii mele?
Unde pot vedea statusul comenzii mele?
Pentru a verifica statusul comenzii, accesează secțiunea Contul meu - Comenzi. Statusul actualizat al comenzii tale va fi afișat în partea dreaptă a ecranului, împreună cu datele comenzii.
Cum pot modifica datele de livrare?
Cum pot modifica datele de livrare?
Datele de livrare pot fi modificate accesând Contul meu, secțiunea Date de Livrare. După completarea noilor date, asigură-te că modificările au fost salvate.
Cum pot folosi codurile de reducere/ voucherele?
Cum pot folosi codurile de reducere/ voucherele?
Asigură-te că aplici codul de reducere/ voucher-ul la check-out, înainte de finalizarea comenzii. Adaugă produsele preferate în coș, iar apoi introdu codul de discount și dă click pe butonul “Adaugă cod reducere”. Astfel de coduri de reducere sunt valabile pe o perioadă limitată de timp, iar ele nu se cumulează cu alte promoții active în site și nici nu alte vouchere sau coduri de discount.
Ce produse nu pot fi returnate?
Ce produse nu pot fi returnate?
E ok sa te razgandesti. Poti returna produsele achizitionate de la noi, in termen de 14 zile accesand formularul de retur de pe site, din contul tău.
Totusi, exista cateva produse care nu pot fi returnate. Iata care sunt:
- Produse confecționate după specificațiile prezentate de Client sau personalizate în mod clar;
- Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Client (Aparate de tuns și de contur, placi de întins, Ondulatoare, Uscătoare de par, Aparatura cosmetica);
- Furnizarea de Produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabile, amestecate cu alte elemente;
- Orice produs care prezinta urme vizibile de folosire si nu poate fi adus la conformitate de service-ul nostru
Acceptați comenzi telefonice?
Acceptați comenzi telefonice?
Dacă doriți să realizați o comandă telefonic, te rugăm să ne contactezi la numărul cu tarif normal. Îți stăm la dispoziție de luni până vineri, între 9:00 și 17:00. În cazul sărbătorilor legale, acest program poate fi modificat.
Care sunt modalitățile de plată acceptate?
Care sunt modalitățile de plată acceptate?
Odata cu înregistrarea comenzii, cumpărătorul asigură ProBeauty că deține autorizațiile necesare pentru utilizarea instrumentului de plată selectat pentru comanda sa.
Plata cu cardul bancar
- Pentru tranzacțiile online, folosim serviciul Netopia Payments.
- Poți efectua plata online cu cardul personal sau prin firmă, în condiții de siguranță deplină.
- Pentru plățile online, acceptăm cardurile emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro).
- Tranzactiile Netopia Payments sunt 3D secure, un sistem securizat de procesare a tranzacțiilor online care oferă confidențialitate, siguranță și simplitate în achiziția produselor și serviciilor online. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv prin intermediul băncii. Magazinul nostru nu solicită și nu stochează niciun fel de detalii referitoare la cardul tău.
- Important de știut! Pentru plățile prin card bancar, Probeauty nu percepe comision!
Ramburs la curier
- Poți opta pentru plata ramburs și vei plăti curierului produsele comandate.
Transfer bancar
- După plasarea comenzii, vei primi un email de confirmare în care îți oferim informațiile necesare pentru a efectua plata.
- Dacă dorești să efectuezi plata bazat pe Factura Proformă, te rugăm să iei legătura cu noi prin email la office@probeauty.ro sau prin chat-ul de pe site.
- Expediem coletul în următoarea zi lucrătoare, după procesarea plății. Detaliile contului nostru sunt:
- Nume deținător cont: Pro Beauty Online SRL
- Banca: Raiffeisen Bank
- Cod bancar: RZBRROBU
- IBAN:RO49 RZBR 0000 0600 1317 8513
- Te rugăm ca în câmpul "Observații" din platforma băncii să treci numărul de comandă primit prin email.
Cum pot trimite în service un produs?
Cum pot trimite în service un produs?
Pentru a trimite în service un produs achiziționat, te rugăm să te loghezi în contul tău de client și să completezi formularul dedicat.
La 24-48 ore după completarea formularului, vei fi contactat de un agent Urgent Cargus, FAN Courier sau Sameday care îți va prelua produsul defect. Împachetează bine produsul astfel încât acesta să fie protejat în timpul transportului. Nu uita să incluzi în colet o copie a Facturii Fiscale sau să completezi în formular Numărul Facturii Fiscale.
Dorim să îți aducem la cunoștință faptul că: înălțătoarele, cuțitele și carcasele mașinilor de tuns, cablurile electrice și bateriile produselor electrice fără fir nu prezintă subiectul garanției. Aceste piese pot fi schimbate sau reparate doar contra cost.
Soluționăm și expediem toate produsele aflate în garanție în cel mult 15 zile de la momentul în care predai coletul agentului Urgent Cargus, FAN Courier sau Sameday.
Vei fi contactat de unul dintre colegii noștri din Departamentul Service în cazul în care defecțiunea aparatului nu este acoperită de garanție sau produsul nu se mai află în perioada de garanție.
Cum pot returna un produs?
Cum pot returna un produs?
Dacă nu ești complet mulțumit de o achiziție, ai posibilitatea de a schimba sau returna produsul fără dificultate, gratuit, într-un termen de 14 zile de la primirea comenzii.
Pentru a returna un produs achiziționat de la noi, te rugăm să te loghezi în contul tău de client și să completezi formularul dedicat.
La 24-48 ore după completarea formularului, vei fi contactat de un agent Cargus care îți va prelua produsul pe care dorești să-l returnezi. Nu trebuie să faci nimic altceva decât să împachetezi bine produsul astfel încât acesta să nu fie deteriorat în timpul transportului. De asemenea, asigură-te că nu lipești AWB-ul pe cutia produsului. Nu uita să incluzi în colet o copie a Facturii Fiscale sau să completezi în formular Numărul Facturii Fiscale.
Vei fi contactat de unul dintre colegii noștri din Departamentul Service și Retur în cazul în care avem nevoie de mai multe informații pentru a prelucra returul.
Care sunt costurile și termenele de livrare?
Care sunt costurile și termenele de livrare?
Modalități de livrare:
- Livrarea prin curier se poate face prin: GLS GENERAL LOGISTIC SYSTEMS ROMÂNIA, FAN COURIER EXPRESS SRL, CARGUS sau SAMEDAY COURIER
- Livrare în easybox Sameday
Pachetul care conține produsele comandate și achitate este lăsat la punctul de colectare selectat de Cumpărător la comandă. Cumpărătorul este notificat de firma de curierat via sms/email privind starea coletului și poate ridica coletul conform politicii de livrare a acestuia.
În cazul livrării prin easybox, modalitatea de plata poate fi online cu cardul pe website sau ramburs cu cardul la easybox.
- Click and Collect/ Ridică din magazin
Livrarea în magazin constă în faptul că destinatarul comenzii își poate ridica coletul comandat și plătit pe website-ul probeauty.ro, dintr-unul din magazinele ProBeauty selectat. Coletul se poate ridica după minim 24-48 h și maxim 5 zile lucrătoare în funcție de ora la care s-a făcut comanda. Un reprezentant al magazinului ProBeauty va contacta clientul telefonic/sms pentru a-l anunța că își poate ridica coletul.
- Toate comenzile plasate de luni până joi, până la ora 14:00, vor fi predate curierului în aceeași zi. Astfel, produsele tale sunt livrate în 24 ore. Comenzile plasate după ora 14:00 vor fi procesare și expediate a două zi. În cazul comenzilor plasate de vineri până duminică, procesarea și predarea către curier se va face în prima zi lucrătoare după acest interval.
Important de reținut: În perioadele cu un volum mare de comenzi, precum Black Friday, Crăciunul sau perioadele de vânzări sezoniere sau ale sărbătorilor legale, termenele de livrare pot fi extinse.
- Livrarea este gratuită pentru comenzile cu valoare mai mare sau egală cu 200 lei. Taxa de livrare este de 14,90 lei pentru comenzile cu valoare mai mică de 200 lei. În cazul în care optezi pentru plată ramburs, vei achita și taxa de manipulare ce se va afișa la check-out.
- Înainte de a prelua coletul de la agentul Urgent Cargus, FAN Courier sau Sameday, te rugăm să verifici dacă cutiile prezintă semne de lovituri, spărturi, scurgeri de lichide sau desigilări. În cazul în care observi vreunul din aceste semne, te rugăm să refuzi preluarea coletului și să ne contactezi pe email la adresa office@probeauty.ro. Astfel, îți putem trimite în cel mai scurt timp alte produse intacte.