Oferă femeilor dragi un cadou de neuitat! Alege seturi cadou pentru Ziua Femeii și surprinde-le cu produse de lux. ❤️

Politica de rambursare

Clientul are dreptul sa se retraga din Contractul la Distanță, respectiv sa returneze un Produs, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv si fără a suporta alte costuri decât cele de livrare, doar în starea primită (nefolosit, nedesfăcut) Astfel, potrivit Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 34 din 2014 privind drepturile consumatorilor din cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea si completarea unor acte normative , perioada de returnare a unui Produs expiră în termen de 14 zile de la:

  • ziua în care Clientul sau o parte terță indicată de Client, intră în posesia fizică a Produsului;
  • ziua în care Clientul sau o parte terță indicată de Client intră în posesia fizică a ultimului Produs – în cazul în care Clientul comandă printr-o singură comandă mai multe Produse, care vor fi livrate separat;
  • ziua în care Clientul sau o parte terță indicată de Client intră în posesia fizică a ultimului Produs sau a ultimei piese – în cazul livrării unui Produs care constă din mai multe loturi sau piese.

Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contractul la Distanță următoarele:

  1. Furnizarea de Produse confecționate după specificațiile prezentate de Client sau personalizate în mod clar;
  2. Furnizarea de Produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  3. Furnizarea de Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Client (Aparate de tuns si de contur, placi de întins, Ondulatoare, Uscătoare de par, Aparatura cosmetica);
  4. Furnizarea de Produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
  5. Furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Client şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.

Pentru a înregistra un retur Clientul are posibilitatea:

  1. Să sune la numărul de telefon +40 772 044 605 sau
  2. Să transmită un email la adresa office@probeauty.ro cu titlul Retur.
  3. Să completeze Formularul de Retur disponibil pe Website.

Costul transportului în cazul unui retur este suportat in întregime de către Client

In situația in care, dupa primirea Produsului returnat in depozit, returul nu este acceptat de ProBeauty din motive ce tin de neindeplinirea conditiilor de retur (produs folosit, ambalaj deteriorat, etc), Clientul este informat cu privire la motivele neacceptarii returului, urmand ca Produsul sa fie returnat Clientului.

POLITICA DE RETUR

Potrivit dispozitiilor OUG 34/2014 privind protectia consumatorului la incheierea si executarea contractelor la distanta : "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului".
Perioada de returnare a unui Produs expiră în termen de 14 zile de la:
• ziua în care Clientul sau o parte terță indicată de Client, intră în posesia fizică a Produsului;
• ziua în care Clientul sau o parte terță indicată de Client intră în posesia fizică a ultimului Produs – în cazul în care Clientul comandă printr-o singură comandă mai multe Produse, care vor fi livrate separat;
• ziua în care Clientul sau o parte terță indicată de Client intră în posesia fizică a ultimului Produs sau a ultimei piese – în cazul livrării unui Produs care constă din mai multe loturi sau piese.
Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, sa nu fie folosite, sa nu prezinte urme de utilizare si sa contina toate accesoriile aferente produsului.
In cazul in care doresti sa returnezi produsele achizitionate, termenul de retur al banilor prevazut prin lege este de 14 zile de la data primirii ultimului produs din comanda sau solicitarea unui alt produs pentru schimb, de minim contravaloarea celui returnat.
Vă rugăm să rețineți:
• valoarea ce se rambursează poate fi diminuată în cazul în care produsul returnat nu este în starea în care a fost achiziționat;
• dacă returnați un produs deteriorat sau utilizat într-un mod care reduce semnificativ valoarea, ne rezervăm dreptul de a reduce sau de a refuza rambursarea.
• atunci când returnați produsul, vă rugăm să vă asigurați că acesta este ambalat în siguranță, de preferință în ambalajul original.
Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contractul la Distanță următoarele:

  1. Furnizarea de Produse confecționate după specificațiile prezentate de Client sau personalizate în mod clar;
  2. Furnizarea de Produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  3. Furnizarea de Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Client (Aparate de tuns si de contur, placi de întins, Ondulatoare, Uscătoare de par, Aparatura cosmetica);
  4. Furnizarea de Produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
  5. Furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Client şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.
    Pentru a înregistra un retur Clientul are posibilitatea:
  6. Să sune la numărul de telefon +40 772 044 605 sau
  7. Să transmită un email la adresa office@probeauty.ro cu titlul Retur.
  8. Să completeze Formularul de Retur disponibil pe Website.
    Costul transportului în cazul unui retur este suportat in întregime de către Client
    In situația in care, dupa primirea Produsului returnat in depozit, returul nu este acceptat de ProBeauty din motive ce tin de neindeplinirea conditiilor de retur (produs folosit, ambalaj deteriorat, etc), Clientul este informat cu privire la motivele neacceptarii returului, urmand ca Produsul sa fie returnat Clientului.